YOUNG SKIN MATTERS

19:10

Nikdy jsem nijak extra neřešila, co si každý večer plácám na pleť... A mazat se ráno? Nepřipadalo v úvahu. Několik let jsem na obličej používala dětskou Niveu, Zřejmě to není nejhorší, ale rozhodně to nebylo nic moc na den, a proto jsem si taky přes den obličej nemazala vůbec. Za vrchol svého umění jsem považovala ochotu odlíčit se každý večer (v den kdy jsem byla namalovaná) a občas použít i nějakou tu masku či peeling. I když mi bylo řečeno, že mám citlivou pleť, nikdy jsem se k ní tak nechovala. Asi z obavy, aby nebyla ještě náchylnější nebo co :D

Najednou mi můj obličej dal najevo svůj nesouhlas s tímto postupem. Každé ráno jsem se probouzela s takovou jakoby zašlou nebo zašedlou pletí bez života a byla jsem ještě více bledá než obvykle (takže skoro zombie). Tak jsem si řekla, že je na čase něco změnit a možná trošku zainvestovat do kvality. A postupně jsem tak nějak vybalancovala tuhle kombinaci...



Jak jsem se k tomu dostala: za 1. došel mi krém :D, za 2. potřebovala jsem novej, za 3. jsem usoudila že bude na čase opustit sekci dětské kosmetiky... A tak jsem zavítala do Yves Rocher a hm -  do Lidlu. Zní to absurdně... Nejdříve jsem jen tak hledala nějaký denní krém, dostatečně lehký a ne moc mastný. Celkem mě oslovila tahle růžová řada na citlivou pleť, která má pomáhat odstranit začervenání pleti - s tím mívám dost problém. Tak jsem to zkusila a musím říct, že výsledek je vidět. Minimálně už nevypadám jako mrtvola = úspěch. Ale potřebovala jsem ještě něco na noc. A to mohlo být i o něco mastnější, aby se pleť zregenerovala a hydratovala v noci. A v Lidlu zrovna představili tuhle řadu na citlivou pleť. Super cena a i kvalita - krém má navíc asi jen šest ingrediencí.

Pak jsem se jen tak na zkoušku přihlásila v rámci Fann festivalu krásy na bezplatné poradenství Clarins. Paní se mě tak vyptávala co jako používám a jak se o pleť starám. Když mě odlíčila a viděla mou kůži pod očima zděsila se. "Vy nepoužíváte oční krem?" Prý mám strašně tenkou kůži a jdou mi vidět žilky. A já si myslela, že to tak má každý a je to normální :D Takže jsem zase zavítala do YR a vybrala si oční krém. Jelikož mám i mega citlivý oči, zase mi byla doporučena růžová řada. A rovnou jsem k tomu přibalila ještě tonikum.



Minerální vodu od Avéne už používám nějaký pátek, hlavně v létě. Ale zařadila jsem ji sem jako fajn doplněk pro osvěžení a okamžitou hydrataci. Asi nemůžu posoudit jakou práci odvádí oční krém vzhledem k jiným, protože jsem nikdy žádný neměla. Ale o moje oční okolí je alespoň postaráno. Prý na oční krém není nikdy brzy. A na závěr proč Yves Rocher? Vždycky když jsem byla v Praze nebo někde na nákupech, chodila jsem dovnitř a kochala se vší tou přírodní voňavou kosmetikou. Dřív jsem asi neměla potřebu utrácet za kvalitní krémy a sama se ptám proč vlastně? Na čem jiným totiž záleží víc? Asi jsem si myslela že to zachráním půl litrovou micelárkou od biodermy :D No nic, prostě je to přírodní, netestovaný na zvířatech a vzhledem k tomu jaký strach jsem měla cokoliv zkusit na moji divně se chovající pleť, usuzuji, že čím více přírodní a jednoduché co do ingrediencí, tím lepší :)

A postup? Ráno by se měla pleť očistit jen tonikem, abychom ji zbytečně nezbavili jejího přirozeného ochranného obalu (to jsem vyčetla). Pak jen nanést denní krém a nechat alespoň deset minut vsáknout před aplikací makeupu. Večer se odlíčím (vetšinou takovým jemným mýdlem na pleť, občas použiji micelární vodu), pak přichází na řadu zase tonikum a nakonec krém na noc od Cien.
A moje pleť je zatím spokojená :)

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM