pátky, pohoda a hovory nad kávou

18:01

S pátkem se chýlí další pracovní týden ke konci a pro mě to znamená, že si alepsoň na chvíli oddychnu. Taky mám za sebou už skoro čtyři týdny praxe. Čekala jsem, že to poletí, ale že až tak? No a jak to probíhá? Zatím bez větších problémů, zvykám si na každodenní rytmus - porada, telefonní ústředna, kreativní blok u psaní článku a vymýšlení titulku, hlava v dlaních po připomínkách editora. Každé další ráno je ale můj článek na papíře a to člověku vykouzlí alespoň nepatrný úsměv na tváři. Pořád je to celkem nepředstavitelné, ale je to tak.



Některé dny jsou náročnější než jiné, ale rovnováha je třeba. Učím se vyrovnávat s nepravidelnou pracovní dobou i zátěží. Stres se na mě zatím neprojevuje. Snažím se za každý těžší den trošku odměnit. Někdy dobrou kávou a příjemnou společností, někdy přihodím dortík a nějaký ty cukry, ať si nervy taky uleví. (Což mi připomíná, že mám v mrazáku zmrzku, na kterou pořád zapomínám!) Někdy se odměním klidem a večerním nicneděláním.

Po několika článcích s hlubší tematikou jsem chtěla napsat i jeden čistě ze života, jak to u mě teď každý den vypadá a jaká je praxe. Které jsem se mimochodem bála jako čert kříže - a zbytečně! Dnes zrovna sedím v redakci se sluchátky na uších a píšu pro vás tenhle článek. ❤️ Po relativně náročných čtyřech dnech dnes nemám překvapivě nic v denním plánu (jupííí), takže napíšu pár mailů, pár kratších článků a snad budu mít klid.



Včerejší večer byl balzámem na duši a předchozí jak by smet. Po dlouhé době jsem si ve středu koupila něco na sebe (- rozumněj po dlouhé době se mi fakt něco v obchodech líbilo). A včera jsem byla v jedné z nejútulnějších kaváren v Brně. Přemýšlím o článku, kterým bych všechna svá oblíbená místa představila, ale příjde mi to dost časté téma blogů, tak nevím. Kavárna se jmenuje Punkt. a mám ji kousek od domu. Viděla jsem se konečně se sestřenkou a navíc znovuobjevila tohle místo, kde jsem poprvé byla taky právě s ní. Chtěla jsem si najít jedno svoje místo, kam budu chodit, až nebudu mít inspiraci. A asi jsem ho našla!

Když jsme tam byly poprvé, Punkt. byl zrovna čerstvě otevřený a nijak extra mě nezaujal (nechápu to!). Asi protože jsem nešla dovnitř. Ještě, že jsem teď šla! Tohle místo má opravdu své kouzlo, zároveň není zbytečně velké, takže útulnost level milion. Ale ne, že tam teď budete chodit všichni, haha!
Krásný podvečer a ještě hezčí víkend všem ❣️

You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM