the perfect tote bag

14:54

Už nějakou dou sháním hezkou plátěnou tašku, kterou si nemusím brát jen na nákup. Takovou tašku, do které se vleze dostatek věcí, bude pevná, ale nebudete se za ni stydět. No, zřejmě sem narazila na díru na trhu. Dlouhou dobu jsem měla jednu oblíbenou, byla od Ivany Mentlové... Ale můj pes se postaral, abych v ní už nic nosit nemohla, takže bylo na čase poohlédnout se po jiné. No a kde nic tu nic.


Tak jsem se šla podívat do výtvarných potřeb, jestli tam náhodou nemají jednu bez blbých nápisů, dětinských obrázků a kravinek, které tam já rozhodně neuvítám. Cestou mě napadlo, že mám vlastně doma dvě lihovky a že bych si mohla na tašku udělat nějaký vlastní design. Protože zase úplně čistá by byla taky nuda, žejo. A tak jsem se dala do díla. Co jinýho taky, když má člověk psát esej... Maluje tašky. ❤️


Na pinterestu je opravdu nespčet nápadů, jak tašky vyzdobit zevnitř i zvenku. Je pravda, že nějaká kapsa na mobil či klíče by se mi dovnitř taky hodila. Nicméně...
Dlouho jsem nic nekreslila, a tak jsem si nebyla jistá, jak na tom jsem. Proto jsem se snažila vybrat si motiv, u kterého se chyby projeví minimálně. Celá tahle hurá akce se nakonec obrátila v poměrně slušný výsledek a možná s tou taškou budu dokonce moci vyjít ven, co myslíte? Jen tak mimochodem, tahle taška je poměrně vělká, dostatečně pevná a stála mě asi šedesát korun. Tak si místo jednoho kafe kupte tašku a začněte tvořit. 🖌 Navíc je to eco friendly. Nebudete tahat z nákupu milion plastových tašek, nebudete za ně dokonce ani utrácet, raději si vezmete tu svou vyrobenou a budete šetřit přírodu. 


I když to možná není dostatečně znát, snažila jsem se kresbu ozvláštnit o bílou barvu, aby to nebylo tak jednoduše vypadající. Takhle vyrobená taška může být i fajn jako dárek nebo do ní další dárky můžete zabalit. Kreativitě se meze nekaldou. A já už se nemůžu dočkat, až něco dalšího nakreslím!

Krásný den všem ❣️

You Might Also Like

1 komentářů

INSTAGRAM